Sol, baaare soool

24. mai 2012

Sol og sommer er noe av det beste jeg vet! Og med 19 grader i skyggen kl 9 om morgenen, så kan man ikke klage.

I går tok jeg med meg bikkjene en tur gjennom skogen og ned til vannet, så de kunne bade og kjøle seg ned litt, mens jeg fikk litt sol på kroppen, og selvfølgelig tatt noen bilder. Burde fått til å trent litt også, men rakk ikke så mye etter badeturen, ettersom jeg bare måtte gjøre meg klar for å dra på Metallica-konsert.

Idag blir det bare å slappe av før trening på Ekebergsletta i kveld. Tenkte jeg kunne prøvd å få lagd stativ til koppene til innlæringsmetoden av neseprøven – for må jo prøve å komme i gang med det.

Men det får bli nok for denne gang, så da avslutter jeg innlegget med bilder fra i går:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Flying toller!
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kan nesten løpe på vannet. Men bare nesten…
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Photobucket

*Fange boble* – Rare boblemanien!
Photobucket

Photobucket

Herregud, så feit hun ser ut!
Photobucket

Bocca tok selvfølgelig håndkleet mitt
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Koser seg i sola
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Chilli ser en and på andre siden av vannet
Photobucket

Rare hunden!
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Et bilde beskriver mer enn tusen ord *ler*
Photobucket

Photobucket

Legg igjen en kommentar